Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 24 mei 2011

Review ; Oriflame Relaxing Vitamin Mask















Vandeweek heb ik op marktplaats dit masker
gekocht wat je op bovenstaande foto kunt zien.
Dit masker heb ik gekocht voor 4 euro.
Opzich niet duur voor zoon tube.(Toch?)















Het masker is van Oriflame.
Oriflame is een best duur merk en voor die prijs
die ik er aan uitgegeven heb is dat bus goedkoop.
De tube was gloednieuw niet gebruikt nog nieuw in
de verpakking!















Het is het Relaxing Vitamin Mask.
En er zit 50 ml in.















Waar ik altijd naar kijk of het gaatje groot is en
deze is heel klein.















Het masker is de zelfde kleur als de tube.
LICHT PAARS!!!!!!















Na het masker was al mijn  stress weg!

Ik vind het een heel goed masker en zeker niet duur.
Als je het masker ziet zou ik heb zeker aanraden.

Gr.elise

0 reacties: