Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 27 april 2011

Favoriete snoepies/Sorry

Hoi allemaal,
Sorry,Sorry,Sorry dat ik even niet geblogt hebt.
Om bepaalde dingen met scjool,thuis en gescheldt wis ik niet of ik wel verder wou gaan met bloggen.
Maar ik ben er zeker van dat ik verder wil.
Bloggen is altijd al een droom geweest.
Dus laat ik die droom niet afhaken door mij familie.
Trouwens het was niet iets met mijn vader of moeder of broertje maar mijn tante en oom wouwen gaan scheiden.
Dus.....
Na deze zin volgt mijn artikel:Favoriete Snoepies!!!

Hoi,
Nou ik vondt het wel grappig om een artikel te maken van mijn favo. snoepies.

Nummer 1:
CHOCOLADE!!!!!!!
En dan het liefste WIT!!!



Nummer 2:
AARDBEIEN VETERS!!!!!!
















Nummer 3:
ENGELSE DROP!!!!!!!



En meer favo. snoep heb ik niet.
Binnenkort volgt ook een Favo. drinken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen!

Xxxx Elise

P.S. Wat is jullie favoriete snoep????

0 reacties: